شیمی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد شیمی

شیمی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد شیمی

  • ۰
  • ۰

تست زن تست
در واقع آزمون مجموعه تست هایی است که دانش آموزان در خانه به صورت تست برای خود می گیرند و به نوعی خودشان را امتحان می دهند.
در این مرحله ، باید وقت بگذارید و درصد پاسخ خود را بدست آورید. این باعث می شود مهارت ها یا عدم تسلط و مشکلات خود را در هر مبحث شناسایی کرده و برای حل این مشکلات تلاش بیشتری کنید.

نکات و توصیه های مهم آزمون ارزیابی:

برای آماده سازی تست های آزمون اول می توانید از آزمون های نمره ای که به آنها پاسخ نادرستی داده شده و همچنین از امتیازات خود که در آزمون های آموزشی مشخص کرده اید استفاده کنید. بهتر است چندین بار این تست ها را بررسی کنید تا تمام زوایای آن آزمون را بررسی کنید. .

در حین آزمون فن آزمایش (روش ، ترتیب و روش آزمایش) را مشاهده کنید.

بررسی نمرات آزمون قبل از شرکت در آزمون می تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد. به شما این امکان را می دهد قبل از شرکت در آزمون ، جو آزمون را برای خود تجسم کنید. برگزاری آزمون سنجش بخشی از برنامه هفتگی شماست ، بنابراین باید در برنامه ریزی خود جای مشخصی برای آن داشته باشید.

پس از شرکت در آزمون سنجش ، پاسخ های خود را کاملاً مرور کنید و حتماً نکات مهم را در برگه خلاصه یا کتاب یادداشت به عنوان یک نکته آموزشی یادداشت کنید تا بتوانید خلاصه ها را در فواصل منظم مرور کنید.

برای اطمینان از تسلط به مطالب ، باید در بعضی از روزهای هفته حداقل 2 آزمون ارزیابی (بین 20 تا 25 آزمون) از مباحث تدریس شده را انجام دهید. در این صورت ، می توانید از کتابهای راهنما که برای آزمونهای استاندارد طراحی شده اند ، پس از استفاده از تست های علامت دار و آزمایش های باقیمانده استفاده کنید.

تست برای جمع بندی
بعد از اینکه همه مباحث و مطالب را بخوبی مطالعه کردید و با مرور تستهای آموزشی ، یادگیری خود را به پایان رساندید و همچنین پس از حل تستهای سنجش ، نقاط قوت و ضعف خود را شناختید و به مباحث تسلط یافتید. با افزایش تنوع ، زمان آن فرا رسید که به سراغ تست های جمع بندی برویم. در این مرحله جمع بندی مباحث را به همراه دوره خلاصه شروع می کنید.
بهترین زمان برای آزمون های جمع بندی پایان تابستان ، پایان ترم اول (ژانویه) ، نوروز و ژوئن است.

نکات و توصیه های مهم:

قبل از بررسی تست های جمع بندی ، نگاهی به خلاصه آن موضوع بیندازید.

ابتدا تست هایی را که علامت گذاری کرده اید به طور کامل مرور کنید (از تست های آموزش و سنجش) و حتماً وقت بگذارید و یک درصد بسازید.

اگر تعداد تست های علامت دار کافی نیست ، می توانید از کتاب درسی آزمون های تدریس خصوصی خود استفاده کنید. شما باید تست های جمع بندی همه مباحث را پوشش دهید.

حتماً جواب تست های نکته یا تست هایی را که اشتباه حل کرده اید بررسی کنید و نکات مهم را در پوشه خلاصه ای که دارید ثبت کنید.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • Slrsrm srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی