شیمی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد شیمی

شیمی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد شیمی

  • ۰
  • ۰

آموزش خوب برای فرزندان همواره از دغدغه های والدین به شمار می‌رود. یادگیری با استفاده از روش های کلاسیک و قدیمی همواره بسیار زمان بر و خسته کننده بوده است. در این بین داوطلبان نیز به دنبال یافتن آسان ترین راه آموزش هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند خود را به صورت کامل برای آزمون کنکور خود آماده کنند. آزمونی که سرنوشت ده ها ساله آن ها از میزان درامد تا محل زندگی را می‌تواند برای آن ها تعیین کند. در زمینه کنکور موسسات فراوانی مشغول به فعالیت هستند اما امروز به شماسایت حرف آخررا معرفی خواهیم کرد که با سبکی جدید دنیای آموزش را برای داوطلبان کنکوری متحول نموده است. در ادامه می توانید موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور را هم مشاده بکنید.

 

داوطلبان کنکوری به خصوص افرادی که در نظام جدید یعنی 6-3-3 تحصیل می‌کنند همواره به دنبال آسان ترین و لذت بخش ترین روش های آموزشی هستند که در این بین موسسه حرف آخر برای اولین بار در زمینه کنکور ایران این امکان را در اختیار داوطلبان قرار داده است که جدیدترین سبک آموزشی با استفاده از برترین و مدرنترین روش در دنیا را به داوطلبان کنکوری ارائه دهد. آموزشی متفاوت برای کنکور اینبار بر 2 پایه؛ پایه اول شهودی سازی و استفاده از انیمیشن و تصویر سازی در آموزش که با استفاده از ان مطالب به سادگی هرچه تمام وارد نیمکره راست مغز خواهند شد که مدت دوام مطالب در ان چندین برابر بیشتر است و پایه دوم هم استفاده از الگوسازی در آموزش که بر اساس این دو پایه موسسه حرف آخر لذت و راحتی یادگیری برای داوطلب را چند برابر خواهد کرد. برای مشاهده همه پکیج ها از طریق لیست قیمت محصولات حرف آخر نظام جدیداقدام کنید.

لذت بخش ترین تجربه آموزش در فروشگاه حرف اخر:

حرف آخر از باتجربه ترین کارمندان اساتیدی است که بسیاری از آموزش ها و دوره ها را برای تسلط کامل بر نرم افزار انیمیشن برای شهود گذرانده اند و زمان زیادی را صرف ساخت بهترین انیمیشن ها و تبدیل محتوای کتاب های درسی به آنها متحرک کرده اند. نمونه هایی که می توان برای درک تأثیر انیمیشن و شهود در آموزش استفاده کرد شامل فیلم هایی است که ممکن است چند سال پیش دیده باشید و اکنون صحنه ها و قسمت هایی از آن را به خاطر بسپارید و آن را با یک کتاب مقایسه کنید. مدت زیادی است که آن را نمی خوانید ، اما مطالب آن کاملاً برای شما کمرنگ شده است. و این تفاوت در طول عمر به دلیل انتقال مواد شهودی به نیمکره راست مغز است که طول عمر آن چندین برابر بیشتر از نیمکره چپ مغز است. همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، روز با حرف اخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

 

شیرین ترین تجربه آموزش شیمی در شیمی حرف آخر

علاوه بر آموزش مطالب با استفاده از فناوری کلاس جهانی در ایران ، حرف آخر صادر کننده آموزش به سایر کشورهای جهان نیز می باشد و در سایر کشورها از روش پویایی و بهینه سازی زمان در آموزش حرف آخر و درخواست استفاده از این نوع قدردانی شده است. روش آموزش مبتنی بر انیمیشن. یا شهود برای انتقال مفاهیم به نیمکره راست مغز و استفاده از مدل ها در آموزش های آموزشی توسط حرف آخر.

 

 

یکی از شگفت انگیزترین محصولات فروشگاه حرف آخر شیمی حرف آخر است که با استفاده از روشهای معمول داوطلبان را مجبور به حفظ مفاهیم حجیم می کند. اما در مجموعه حرف آخر ، آموزش شیمی کاملاً منطقی است و با استفاده از صحیح ترین روش ها ، به عنوان مثال در آموزش شیمی برای اولین بار ، استاد غلامحسین شیروانی ، استاد شیمی ، آخرین کلمات را از مفاهیم جدا می کند و مشکلات شیمی ، و هر مبحث به طور جداگانه آموزش می دهد ، که منجر به یادگیری بهتر با درک بهتر از داوطلبان می شود. این سبک تدریس ابتدا در شیمی حرف آخر رونمایی شد و توسط استاد غلامحسین شیروانی معرفی شد. در زیر می توانید محصولات اجی مجی مربوط به دوره ابتدایی را نیز مشاهده کنید. در ادامه می توانید آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر را هم مشاهده بکنید.

حرف آخر ، موسسه آموزشی مورد تأیید

"کمیسیون ملی یونسکو از طراحی دروس انیمیشن پشتیبانی می کند." در تاریخ 22 سپتامبر 2017 ، در یک نشست مشترک با حضور دکتر محب حسینی ، رئیس کمیسیون ملی یونسکو و پور هادی ، متخصص در این زمینه ، دکتر محب حمایت خود را از کمیسیون ملی ابراز کرد برای یونسکو برای برنامه آموزشی این موسسه. همچنین در جلسه مهندس منتظری و اعضای علمی دانشگاه دولتی ، این دانشگاه به دلیل سبک آموزشی جدید خود ، گواهینامه بین المللی ICOME را ارائه داد ، بنابراین مجموعه حرف آخر تنها موسسه آموزشی ایرانی است که تاییدیه سازمانی را دریافت کرده است مشهور بین المللی. معتبرترین سند ISO است. پویایی در همه دوره های مجموعه حرف آخر دیده می شود و مختص دوره خاصی نیست. همچنین انیمیشن در بیوگرافی حرف آخر به اوج رسیده است ، به طوری که مخاطب می تواند تمام مفاهیم سنگین و محتوای آنها را درک کند.

موسسه حرف آخر فقط یک آموزش نیست ، بلکه یک مجموعه کامل است که تمام نیازهای داوطلب در کنکور را برآورده می کند. علاوه بر منابع موجود در موسسه حرف آخر ، بهترین مشاوران کنکور نیز فعال هستند و از این طریق بسیاری از افراد فرصت های شغلی را بدست آورده اند. مشاوران حرف آخر تجربیات خود را با داوطلبان در میان می گذارند و در زمینه آموزش و استفاده از برنامه 1000 ساعته حرف آخر ، پرونده کامل دوره آزمون ورودی داوطلب را در مدت 4 ماه تکمیل می کنند.

  • ۹۹/۰۹/۲۰
  • Slrsrm srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی