شیمی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد شیمی

شیمی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد شیمی

  • ۰
  • ۰

درس شیمی آخرین درس جزوه ویژه و دوره مشترک مشترک بین دو رشته ریاضی و رشته تجربی است که یکی از مهمترین دروس نیز می باشد و من ، شایان مامندی مقاله تخصصی بودجه بندی شیمی کنکور را برای شما تهیه کردم امروز در حرف آخر. این به شما کمک می کند تا فصل به فصل با اهمیت شیمی آشنا شوید و در ادامه ما در زمینه شیمی کنکور به شما مشاوره تخصصی می دهیم ، بنابراین این مقاله بحث برانگیز را از دست ندهید و چند دقیقه را به مطالعه بودجه سوال خود اختصاص دهید . شیمی کنکور اطلاعات خوبی در مورد شیمی کنکور بدست آورید.

 

همه چیز در مورد شیمی کنکور

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم ، شیمی کنکور آخرین درس کتاب درسی خاص و مشترک بین دو رشته ریاضی و آزمایش است. ضریب شیمی در ریاضیات 6 و در رشته تجربی 9 است ، اما این ضریب در هر زیر گروه متفاوت است. ترتیب سوال در شیمی برای رشته تجربی سوال 236 تا 270 و برای رشته ریاضیات ترتیب سوال در شیمی از سوال 201 تا 235 است. زمان پاسخ به هر آزمون شیمی سوال 1 دقیقه و سوال شما 1 دقیقه است به دو بخش تقسیم می شود: مفاهیم شیمی کنکور و مباحث شیمی کنکور. تمام اطلاعات لازم در مورد اهمیت شیمی را در کنکور در جدول بالا مشاهده خواهید کرد و سپس درصدهای شیمی کنکور را بررسی می کنیم و سپس به بودجه شیمی کنکور می رویم. برای سایر دوره ها می توانید بودجه دوره های کنکور را از این سایت بخوانید.

در ادامه می توانید مقاله مهمترین فصل های شیمی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

عملکرد داوطلبان در پاسخگویی به بودجه شیمی کنکور

چگونه می توان به بودجه شیمی کنکور پاسخ داد

دوست خوبی که به دنبال بودجه بندی برای شیمی کنکور است ، مطمئناً از دیدن آمار زیر که درصد شیمی شیمی کنکور را بررسی می کند تعجب خواهید کرد. در دو تصویر بالا ، می توانید عملکرد کلیه داوطلبان در پاسخگویی به تعداد سوال در شیمی کنکور و همچنین درصد رتبه های برتر ، یعنی درصد شیمی هزار رتبه را مشاهده کنید. من به شما توصیه می کنم که این درصدها را کاملاً تجزیه و تحلیل کنید و در موقعیتی قرار بگیرید که شیمی را صفر می دانید و اگر بیش از 50 درصد شیمی را بزنید ، قرار بگیرید. تصور کنید که چقدر از رقبای خود جلو هستید.

 

دوستانی که به دنبال رتبه برتر هستند نیز می توانند تخمین بزنند که چه مقدار سوال از بودجه شیمی کنکور را حل کرده اند تا با بررسی درصد شیمی رتبه برتر به نتیجه مطلوب خود برسند. اما اگر داوطلب هستید که زمان زیادی تا کنکور باقی نمانده است ، با مطالعه مهمترین فصول شیمی کنکور ، می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه خوبی برسید.

خیلی از دوستان می‌پرسیدند که بهترین مدرس شیمی کنکور کی هست، اگه میخواید بدونید این مقاله رو بخونید.

 

چند درصد از بودجه شیمی کنکور رتبه های برتر را پاسخ داده اند؟

شیمی درصد دارای رتبه برتر

یکی از رایج ترین سوال ها در مورد رتبه بندی برتر ، درصدی است که آنها در پاسخ به بودجه شیمی کنکور کسب می کنند. در تصویر بالا ، کمترین درصد ، بالاترین درصد و میانگین درصدی را که رتبه های برتر کنکور تجربی ، یعنی رتبه های زیر 1000 کشور ، در پاسخ به بودجه شیمی کنکور کسب کرده اند ، مشاهده می کنید. اما این آمار برای شما که تصویر بالا را مشاهده می کنید چه کاری انجام می دهد؟ خوب قاعدتا هدف هر داوطلب از شرکت در کنکور کسب رتبه خوب است و در این بین شخصی که به دنبال بهترین رتبه و درصد است موفق می شود. با آمار فوق می توانید دریابید که برای دستیابی به رتبه خوب باید چند درصد از بودجه شیمی کنکور را پاسخ دهید. اما یک اشتباه رایج که اکثر مردم مرتکب می شوند توجه به کمترین درصدی است که بالاترین رتبه ها در پاسخ به بودجه شیمی سوال کسب کرده اند. بهترین چیزی که می توان از آمار درصد رتبه های برتر شیمی استنباط کرد ، درصد متوسط ​​آنها است. این بدان معنی است که برای رسیدن به نمره خوب ، درصدی که باید در دوره شیمی بدست آورید حدود 50٪ است.

بودجه بندی شیمی کنکور

اکیداً توصیه می کنم که مبانی مهم شیمی کنکور را بر اساس تعداد ورودی سوال انتخاب نکنید. فصل های شیمی امتحان به دلیل اینکه یک پیش شرط وجود دارد شیمی کنکور در دسترس است. دو دیدگاه دیگر در مورد بودجه بندی شیمی وجود دارد. در بررسی بودجه بندی شیمی کنکور بر اساس تعداد مباحث ، می دانیم که شیمی به دو دسته از مفاهیم و مباحث شیمی تقسیم می شود که هر کدام حدود نیمی از شیمی کنکور سوال را تشکیل می دهند. در بودجه شیمی کنکور ، اساساً شیمی سال دهم دارای 8 تست ، شیمی سال یازدهم 14 آزمون مبحث شیمی و شیمی دوازدهم دارای 13 تست بودجه بندی دروس شیمی است.

 

موضوعات کنکور شیمی بودجه

همانطور که در بالا ذکر شد ، شیمی به دو قسمت تقسیم می شود: مفاهیم و مشکلات شیمی کنکور. بودجه بندی برای مسائل شیمی کنکور تقریباً 50٪ بودجه شیمی جدید سیستم کنکور است. مسائل شیمی همزمان به طور خلاصه شامل مسائل اسید و باز ، مسائل الکتروشیمیایی ، مسائل راه حل ، مسائل استوکیومتری ، مسائل مصنوعی ، مسائل تعادل و غیره است. به طور کلی ، این مباحث ، یعنی بودجه بندی برای مسائل شیمی کنکور ، 50٪ از کل بودجه شیمی کنکور را تشکیل می دهد. قسمت دوم شیمی مفاهیم شیمی کنکور است. بودجه بندی مفاهیم شیمی کنکور حدود 50٪ بودجه بندی شیمی تجربی سیستم جدید است.

در ادامه می توانید پکیج های شیمی حرف آخر را با تخفیف ویژه در سایت حرف آخر مشاهده کنید.

  • ۰۰/۰۱/۰۸
  • Slrsrm srm

شیمی

شیمی کنکور

نظرات (۱)

  • پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی
  • سلام ما در زمینه پژوهش و چاپ مقاله علمی پژوهشی میتوانیم خدمتگذاز شما باشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی